گروه طراحان راف

گروه طراحی راف فعالیت خود را در زمینه های طراحی ،اجرا و فروش محصولات دکوراسیون داخلی برای انواع فضاها آغاز نموده و با بهره گیری از روش های نو و مدرن سعی نموده تا پروژه هایی در زمینه های مختلف با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی ، معماری خلق نماید.

گروه طراحان راف

گروه طراحی راف فعالیت خود را در زمینه های طراحی ،اجرا و فروش محصولات دکوراسیون داخلی برای انواع فضاها آغاز نموده و با بهره گیری از روش های نو و مدرن سعی نموده تا پروژه هایی در زمینه های مختلف با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی ، معماری خلق نماید.

گروه طراحی راف فعالیت خود را در زمینه های طراحی ،اجرا و فروش محصولات دکوراسیون داخلی برای انواع فضاها آغاز نموده و با بهره گیری از روش های نو و مدرن سعی نموده تا پروژه هایی در زمینه های اداری ، مسکونی ، تجاری ، هتلی ، ورزشی ،بیمارستانی و… با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی ، معماری خلق نماید.

آشنایی با رنگ ها ، فرم ها و اشکال هندسی، هارمونی چیدمان حجم ها، چگونگی و میزان تابش نور ، ایجاد بهره وری حداکثری از فضای موجود ، استفاده از محصولات با کیفیت بالا و همبستگی کل طرح از اهداف اصلی و تاثیرگذار بر طراحی های ما می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استفاده از رنگ ها بهترین راه است که بتوانیم تغییری در طراحی داخلی خانه ایجاد کنیم .

برای تغییر دکور خانه در فصل تابستان باید از رنگهای پر انرژی استفاده کرد . 

1-استفاده از رنگ سیاه :اکثر افراد تصور می کنند که مشکی رنگی نیست  که برای فصل تابستان مناسب باشد اما استفاده از آن در دکور خانه تغییر خاصی  ایجاد می کند . استفاده از رنگهایی مانند مسی و نقره ای در کنار رنگ مشکی بسیار فضا را متفاوت می کند . 

2-برای آنکه بتوانید یک محیط را به فضای هیجان انگیز تبدیل کنید می توانید از ترکیب دو رنگ فیروزه ای و صورتی پر رنگ استفاده کنید . ترکیب این دو رنگ در کنار هم انرژی بسیاری به فضا می بخشد . 

3-استفاده از دو رنگ بنفش و آبی فیروزه ای: برای طراحی قسمت هایی از خانه که یکنواخت و تکراری شده اند می توان استفاده کرد . از ترکیب این دو رنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده می شود .

  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

برای انتخاب درست کاغذ دیواری، به رنگ وسایل خانه و جنس وسایل و سبک اتاقی که می خواهد تزیین شود باید دقت نمود .

در اینجا چندین نکته در رابطه با انتخاب کاغذ دیواری مناسب با سبک اتاق بیان می شود :

اگر فضا غیر رسمی است استفاده از کاغذ دیواری های مدل گچی برای این فضاها مناسب است .

برای فضاهای سنتی از کاغذ دیواری های گل گلی و راه راه استفاده کنید .

برای فضاهای مدرن از کاغذ دیواری های گلدار با گلهای درشت و بزرگ استفاده کنید .   

پس برای طراحی دکوراسیون داخلی خاص و ویژه  می توان از کاغذ دیواری مناسب و هماهنگ با وسایل خانه استفاده کرد تا زیبایی دو چندان شود .


  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

این دیدگاه وجود دارد  که استفاده از کاغذ دیواری در فضاهای کوچک باعث شلوغ شدن می شود اما با استفاده درست از آن می توان فضای کوچک را به فضای ایده آل تبدیل کرد . 

کاغذ دیواری کردن یک فضای کوچک به آن معناست که شما در واقع به آن چیزی که مد نظرتان بوده رسیده اید . 

کاغذ دیواری های براق در طراحی ها باعث می شوند که نور منعکس شود و فضا بزرگتر به نظر بیاید . برای بلند تر نشان دادن دیوارها می توان از کاغذ دیواری هایی با طرح های عمودی استفاده کرد . 


طراحی داخلی فضاهای کوچک 


                                                   

  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

کاغذ های دیواری طرح گل چند سال پیش در حمام ها و اتاقهای غذاخوری استفاده می شدند و استفاده از آنها از مد افتاده به نظر میاید . 

 این گونه کاغذهای دیواری را می توان با سبک جدیدی استفاده کرد و فضای خاصی ایجاد کرد و تغییری در دکوراسیون داد . 

اتاق لباسشویی از فضاهایی است که می توان برای طراحی این گونه فضاها از کاغذ دیواری گلدار استفاده کرد و این گونه فضاها را به یک فضای دوست داشتنی تبدیل کرد .

برای تزیین و طراحی داخلی اتاقهای غذاخوری می توان از کاغذ دیواری با طرح گل استفاده کرد . 

کاغذ دیواری هایی با طرح گل بسیار درشت نیز بسیار زیبا هستند به شرطی که از وسایل ساده برای چیدمان اتاق استفاده شود . 

  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

استفاده از کاغذ دیواری به ما کمک می کند تا خانه ایی زیباتر داشته باشیم . با استفاده درست از کاغذ دیواری می توان یک فضای کوچک را بزرگ جلوه داد

 کاغذدیواری های براق باعث میشوند که نور منعکس شود و فضا بزرگتر به نظر بیاید . در هنگام انتخاب کاغذهای دیواری بهتر است به وسایل و اجزا دیگر هم فکر کنید .کاغذ دیواری باید متناسب و هماهنگ با رنگ و سبک وسایل موجود در فضا باشد .



raphgroup.com

  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

محصول جدیدی از دیوارپوش ها، دیوارپوش های رایت والز هستند که با نگاهی متفاوت به فضاهای چند کاربردی و محیط های کار ، طیف وسیعی از دیوارپوش های کارا را عرضه نموده اند. این نوع دیوارپوش ها با توجه به قابلیت پاک شوندگی بالایی که دارند و به هیچ ماده پاک کننده ای نیاز ندارند، بهترین گزینه برای محیط های اداری ، اماکن آموزشی و بهداشتی به شمار می روند. ویژگی های خوبی که این دیوارپوش ها دارند عبارتند از :

سهولت در پاک کردن سطح

انعطاف پذیری بالا

عدم تغییر رنگ و پوسته

مقاومت در برابر ساییدگی و گسیختگی در کاربری های روزمره


طراحی داخلی اداری


  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

مجموعه چوب های فضای بیرونی طیف گسترده ای از اقسام تایل های پیش ساخته تراس را ارائه می دهد و همچنین برای ساخت حمام ، سونا ، آلاچیق و غیره مناسب می باشد. به وسیله حمایت کننده های پلاستیکی که در قسمت زیر چوب قرار گرفته اند زمان خیلی کمی برای نصب و یا برداشتن تایل ها صرف می شود. این چوب ها از چوب سخت ترمو آش ساخته شده اند و در دمای 200 درجه سانتی گراد خشک می شوند و از مواد شیمیایی به هیچ وجه استفاده نمی شود. این چوب ها دارای خصوصیت هایی به شرح زیر می باشند :

مقاومت بالای چوب در فرآیند عملیات حرارتی

نصب ساده و امکان جداسازی تایل ها به آسانی 

کیفیت بالا در حین اجرا برای دست یابی به بهترین نتایج

امکان اجرا در فضاهای داخلی و خارجی

ساخت اروپا


دکوراسیون داخلی پذیرایی


  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

کفپوش هایی که جنس آنها چوب طبیعی می باشد پارکت نام دارد. چوب درختان به الوار تبدیل شده و پس از آن به اندازه های کوچک برش می دهند و به کف می چسبانند. پس از انجام کارهای ذکر شده به آنها ساب و لاک می زنند. فرقی که بین پارکت ها وجود دارد نوع درختی است که چوب از آن حاصل شده است. قابل ذکر است که پارکت ها در دو نوع یک لایه و چند لایه وجود دارند.

لمینیت نیز به معنی لایه لایه می باشد و جنس آن HDF ، الیاف چوب فشرده می باشد و مثل پارکت به طور مستقیم از چوب درخت ساخته نمی گردد. فوم موجود در زیر پارکت لمینیت ها دارای عایق حرارتی ، صوتی و برودتی می باشد. قابل توجه است که لمینیت نسبت به آب بسیار مقاوم است.


دکوراسیون داخلی طراحان راف


  • گروه طراحان راف