گروه طراحان راف

گروه طراحی راف فعالیت خود را در زمینه های طراحی ،اجرا و فروش محصولات دکوراسیون داخلی برای انواع فضاها آغاز نموده و با بهره گیری از روش های نو و مدرن سعی نموده تا پروژه هایی در زمینه های مختلف با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی ، معماری خلق نماید.

گروه طراحان راف

گروه طراحی راف فعالیت خود را در زمینه های طراحی ،اجرا و فروش محصولات دکوراسیون داخلی برای انواع فضاها آغاز نموده و با بهره گیری از روش های نو و مدرن سعی نموده تا پروژه هایی در زمینه های مختلف با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی ، معماری خلق نماید.

گروه طراحی راف فعالیت خود را در زمینه های طراحی ،اجرا و فروش محصولات دکوراسیون داخلی برای انواع فضاها آغاز نموده و با بهره گیری از روش های نو و مدرن سعی نموده تا پروژه هایی در زمینه های اداری ، مسکونی ، تجاری ، هتلی ، ورزشی ،بیمارستانی و… با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی ، معماری خلق نماید.

آشنایی با رنگ ها ، فرم ها و اشکال هندسی، هارمونی چیدمان حجم ها، چگونگی و میزان تابش نور ، ایجاد بهره وری حداکثری از فضای موجود ، استفاده از محصولات با کیفیت بالا و همبستگی کل طرح از اهداف اصلی و تاثیرگذار بر طراحی های ما می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

1- توجه به ابعاد فضا : اگر اتاق بسیار بزرگ است از رنگ های تیره و گرم استفاده کنید تا فضا کوچکتر به نظر بیاید . اگر اتاق کوچک است از رنگ های روشن تر استفاده کنید مانند رنگ های بژ و چوب بلوط روشن .

2- در طول روز روشنایی به تدریج تغییر می کند . برای انتخاب رنگ کفپوش حتما آن را در طول روز در زمان های مختلف و با نورهای مختلف امتحان کنید .

3- برای انتخاب رنگ مناسب برای کفپوش ها به رنگ وسایل موجود در آن فضا توجه کنید .

اگر شما قرار است جلوه خانه خود را تغییر دهید و در انتخاب کفپوش منزل خود شک دارید از مشاوره طراحان شرکت طراحی داخلی راف کمک بگیرید .

  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

در هر ساختمانی، پله ها وسیله ای برای بالا و پایین رفتن هستند . امروزه خلاقیت در راه پله ها و طراحی داخلی پله ها با کاغذ دیواری ، فضای خانه را جذاب و زیبا می کند .

روش های استفاده از کاغذ دیواری در پله ها:

- استفاده از کاغذ دیواری گلدار: برای راه پله ها می توان از کاغذ دیواری گلدار استفاده نمود به شرطی که رنگ گل های موجود در کاغذ دیواری ، طیفی از رنگ های موجود در دکوراسیون آن فضا باشد . 

- ایجاد طیف رنگی : پله ها را می توان رنگ آمیزی کرد به صورتی که از پایین به بالا رنگ ها کم رنگ شوند . 

- نوشتن بر روی پله ها : در مکان های عمومی برای خوشامد گویی می توان بر روی پله ها جملاتی را نوشت .

  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰
امروزه استفاده از کاغذ دیواری گلدار از مد افتاده به نظر می آید در صورتی که با استفاده درست و صحیح از آنها می توان تغییر زیادی در محیط خانه ایجاد کرد. 
اتاق لباسشویی از فضاهایی است که چون وسیله تزئینی در آنجا وجود ندارد، می توان در این گونه فضاها از کاغذ دیواری گلدار استفاده نمود.
اتاق غذاخوری یک فضای عالی برای استفاده از کاغذ دیواری گلدار می باشد . 
کاغذ دیواری های با طرح گل بسیار درشت ، بسیار زیبا هستند اما به شرطی که در چیدمان اتاق از وسایل ساده استفاده شود . 



                                         
  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

جنس پارکت از چوب درختان است و در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شوند . برای نصب پارکت ها از چسب مخصوصی استفاده می شود .

لمینیت ها از الیاف چوب فشرده درختان ساخته می شوند و جنس آنها مانند پارکت ها نیست .

لمینیت نسبت به اجسام نوک تیز و رطوبت مقاوم تر است .

نصب لمینیت نسبت به پارکت راحتتر است .

از لحاظ ظاهری، پارکت نسبت به لمینیت زیباتر است .

عمر مفید پارکت بین 40 تا 80 سال است اما عمر مفید لمینیت 10 سال است .

در کل مزایای لمینیت نسبت به پارکت بیشتر است.

شرکت طراحی داخلی راف گروپ در طراحی دکوراسیون داخلی های خود، بنا به سلایق مشتریان از پارکت یا لمینیت استفاده می کند . 


  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

گل ها و طبیعت برای طراحان دکوراسیون داخلی منبع الهام هستند . استفاده از کاغذ دیواری گلدار، مد افتاده به نظر می آید اما می توان از کاغذ دیواری گلدار به سبک چدیدی استفاده کرد و تغییر زیادی در محیط خانه ایجاد کرد . 

در برخی از قسمت های منزل می توان از کاغذ دیواری های گلدار استفاده کرد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود .

اتاق لباسشویی از فضاهایی است که چون در آنجا وسایل تزیینی زیادی وجود ندارد، می توان از کاغذ دیواری گلدار استفاده کرد . 

اتاق غذاخوری یک فضای بسیار عالی برای استفاده از کاغذ دیواری گلدار می باشد . 

کاغذ دیواری های گل درشت نیز بسیار زیبا هستند به شرطی که از وسایل کاملا ساده برای چیدمان اتاق استفاده شود . 


  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

استفاده از کاغذ دیواری گلدار، مد افتاده به نظر می آید اما امروزه از کاغذ دیواری گلدار به سبک جدیدی استفاده می شود و تغییر زیادی در محیط خانه ایجاد می کند . 

اتاق لباسشویی از مکان هایی است که می توان در آن جا از کاغذ دیواری با طرح گل استفاده کرد زیرا وسایل تزیینی در آنجا وجود ندارد .

اتاق غذا خوری از دیگر فضاهایی است که می توان در این فضا از کاغذ دیواری گلدار استفاده نمود . 

استفاده از کاغذ دیواری با طرحی از طبیعت بر روی آن ،باعث می شود که طراحی داخلی بیش از حد ساده نباشد . 

  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰

سرویس های بهداشتی از فضاهایی هستند که با تغییرات کوچک می توان به سادگی دکوراسیون آن ها را تغییر داد و فضا را به یک فضای زیبا و جذاب تبدیل کرد .

استفاده از کاغذ دیواری در حمام و سرویس های بهداشتی می تواند دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی را کاملا زیر و رو کند . 

برای کاغذ دیواری کردن حمام می توان هر چهار دیوار را کاغذ دیواری کرد یا می توان تنها یک دیوار را به یک دیوار شاخص تبدیل کرد و بر روی آن کاغذ دیواری نصب کرد .

گاهی رطوبت و نم موجود در حمام می تواند باعث بلند شدن کاغذ دیواری شود ،پس باید از کاغذ دیواری های ضد آب در حمام ها استفاده نمود .

اگر رختکن کوچکی جدا از حمام باشد در این فضا می توان از کاغذ دیواری استفاده نمود.

در قسمتی از حمام که روشویی قرار دارد می توان از کاغذ دیواری استفاده کرد .استفاده از کاغذ دیواری با طرح های گلدار، مناسب این گونه فضاها می باشد .



  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰
آشپزخانه قسمتی از منزل است که در روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.این محیط باید بسیار سرزنده و جذاب باشد تا حس خوبی را به افراد منتقل کند . استفاده از کاغذ دیواری برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می تواند آشپزخانه را به یک مکان فوق العاده و خاص تبدیل کند . 
در این قسمت راه هایی را به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده  از آن ها می توانید محیط تکراری و کسل کننده آشپزخانه را به یک محیط سر زنده و شاد تبدیل کنید .
-برای انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه باید به وسایل موجود در آشپزخانه دقت کرد و با توجه به آنها کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کرد . 
-در آشپزخانه نیز می توان همانند دیگر قسمت های منزل، تمامی دیوارها را کاغذ دیواری نکرد و تنها برای یک دیوار از کاغذ دیواری استفاده کرد . 
-می توان از پوستر ها برای کاغذ دیواری آشپزخانه استفاده کرد . 

  • گروه طراحان راف
  • ۰
  • ۰
دکوراسیون داخلی حمام با کاغذ دیواری می تواند فضا را به یک فضای دوست داشتنی تبدیل کند . در واقع استفاده از کاغذ دیواری باعث می شود که دکوراسیون حمام از یک حالت قدیمی و مد افتاده به یک حالت مدرن تبدیل شود . 
برای کاغذ دیواری کردن حمام می توان تمامی دیوارها را کاغذ دیواری کرد یا می توان تنها از یک دیوار شاخص برای انجام این کار استفاده کرد . 
استفاده از کاغذ دیواری در حمام می تواند مشکلاتی را به وجود آورد . رطوبت موجود در حمام می تواند باعث بلند شدن کاغذ دیواری شود . 
برای این گونه فضا ها از کاغذ دیواری های ضد آب استفاده می شود . 
راه های استفاده از کاغذ دیواری در حمام :
-می توان در قسمتی که روشویی قرار دارد از یک کاغذ دیواری با طرح گل استفاده کرد و کاغذ دیواری هایی با طرح گل بسیار بزرگ، برای این گونه فضا ها بسیار مناسب هستند .
-گاهی نمی توان از کاغذ دیواری در حمام استفاده کرد در این گونه مواقع می توان کاغذ دیواری را قاب کرد و به دیوار چسباند . 
  • گروه طراحان راف